Στα πλαίσια των ενημερωτικών εκδηλώσεων ο Δήμος Νάουσας σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Ημαθίας και τον Σύλλογο Νεφροπαθών Ημαθίας διοργανώνει την Τετάρτη 9 Μαρτίου και ώρα 18:00 μμ. στην αίθουσα συναυλιών Εστίας Μουσών Νάουσας ομιλία για την Παγκόσμια Ημέρα Νεφρού. Ομιλητές θα είναι ο Γρηγόριος Μισιρλής (Δ/ντης ΕΣΥ Χειρουργικής Μεταμοσχεύσεων), η Ειρήνη Σταυριανού (Ειδική Νεφρολόγος) η Ελένη Ιντζεβίδου (Ειδική Νεφρολόγος), η Δήμητρα Ζαχαρούδη ( Συντονίστρια ΕΟΜ Θες/νίκης) και ο Λάμπρος Βαγιώτας ( Συντονιστής Ιπποκράτειου Νοσοκομείου). Η ομιλία θα είναι ανοιχτή για το κοινό και θα επικεντρωθεί στην πρόληψη και την δωρεά οργάνων.

Οι λιλιπούτειοι μαθητές του Παιδικού Σταθμού Άνω Ζερβοχωρίου σε ρόλο μικρών κηπουρών
Οι μικροί μαθητές της Ειρηνούπολης απόλαυσαν το ηλιόλουστο πρωινό στην καταπράσινη αυλή τους φυτεύοντας λουλούδια και αρωματικά φυτά στα πολύχρωμα







