Καθαρισμό των οχθών της Αράπιτσας οργάνωσε το πρωί της περασμένης Παρασκευής ο δήμος Νάουσας. Το εργάσιμο της ημέρας είχε ως αποτέλεσμα τη συμμετοχή λίγων εθελοντών, ωστόσο η δουλειά βγήκε με την ενεργό συμμετοχή των μελών της διοίκησης του δήμου, που έφεραν σε πέρας τον καθαρισμό από τη γέφυρα των Στουμπάνων μέχρι και το πάρκο. Στη φωτογραφία μας επί τω έργω ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος Στέλιος Δάγγας και η πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Σοφία Καλπαξίδου.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







