Μπορεί στα χιονοδρομικά της Ημαθίας να μην έχει πια χιόνι (ακόμη και το τεχνητό στα 3-5 Πηγάδια λιγοστεύει), ωστόσο οι φίλοι του χιονιού βρήκαν χρόνο (και φυσικά χρήμα!) και ταξίδεψαν μέχρι το γειτονικό Μπάνσκο προκειμένου να χαρούν το άθλημα που υπεραγαπούν. Στη φωτογραφία μας οι Γιώργος, Βασίλης, Χρήστος και Δημήτρης από τη Νάουσα ποζάρουν τρισευτυχισμένοι στα 2.500 μέτρα του βουλγάρικου θέρετρου… αυστριακών προδιαγραφών!

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







