Αυτό το σκηνικό του “μεγαλείου” της νεοναουσαίικης αθλιότητας αντιμετωπίσαμε χθες, πρωί της Κυριακής, έξω από το φαρμακείο της φίλης Σοφίας Κατή, στη Ζαφειράκη. Το κυτίο ανακύκλωσης φαρμάκων, υπέστη την βαρβαρότητα των κυρίων και κυριών, λίγο μετά την εκκλησία προφανώς, αφού οι εν λόγω νεοναουσαίοι έκριναν ότι έπρεπε να παρατήσουν τα “αποφάγια” από τα κόλλυβα και τα βαπτίσια πάνω του. Αυτό φυσικά δεν είναι το χειρότερο, αφού υπάρχουν πολλά παραδείγματα που άνοιξαν τον κάδο και πέταξαν μέσα τα σκουπίδια. Δεν υπάρχει γιατρειά στη βλακεία τελικά!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







