Το Σωματείο Εργαζομένων της Μονάδας Βέροιας του Νοσοκομείου Ημαθίας έκοψε την Τετάρτη τη βασιλόπιτα για το νέο έτος και ευχήθηκε σε όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου υγεία και δύναμη στην εκτέλεση των καθηκόντων του, παρά τις αντίξοες συνθήκες, προκειμένου να προσφέρουν ποιοτική παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες. Η κοπή της πίτας έγινε από τη Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας και Αναπληρώτρια Διοικήτρια της Μονάδας Βέροιας Ευαγγελία Μαγουλά-Βαρβέρη.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







