Πολύ μας άρεσε η εκπομπή για τη Χαρίεσσα στην 4Ε την προπερασμένη Κυριακή. Μια ευκαιρία να βγουν στην επιφάνεια πρόσωπα και πράγματα για το χωριό και τους ανθρώπους του, που μέσα στον κυκεώνα της εποχής ακόμη κι εμείς οι ίδιοι προσπερνάμε. Φυσικά οι μικροί φίλοι κέρδισαν όπως πάντα τα περισσότερα βλέμματα στα γυρίσματα και στη μετάδοση της εκπομπής, όπως ο μικρός Χρήστος της φωτογραφίας μας δίπλα στον αργαλειό, που δεν πέρασε απαρατήρητος από κανέναν!

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







