“Κατασκευάσαμε το πιο σύγχρονο σχολείο στην Ελλάδα. Και αντί για μπράβο, ακούμε ένα σωρό παρατηρήσεις για λεπτομέρειες στο έργο”. Έτσι απάντησε ο αντιδήμαρχος Άρης Λαζαρίδης στις ερωτήσεις συμβούλων της μειοψηφίας αναφορικά με κάποια προβλήματα στο γυμνάσιο-λύκειο στα Γιοτζαλίκια. “Το σχολείο είναι έτοιμο και μπορεί να λειτουργήσει και αύριο κιόλας. Ωστόσο περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο δρόμος πρόσβασης”, συμπλήρωσε ο αντιδήμαρχος.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







