Αναβαθμισμένος ο ρόλος του Υποστρατήγου της ΕΛ.ΑΣ κ.Νίκου Μπαντουβάκη, αφού τοποθετήθηκε γενικός αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης. Ο Στρατηγός που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στην θητεία του στην Ημαθία θα γίνει πλέον “Θεσσαλονικάρχης”. Όπως γράψαμε και το πρωί, οι ευχές μας θα τον συνοδεύουν μέχρι την ανώτατη ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







