Δεν θα εφημερεύει από 22 ως και 29 Φεβρουαρίου λόγω υποστελέχωσης το Μαιευτικό-Γυναικολογικό Τμήμα του νοσοκομείου Ημαθίας. Το ίδιο διάστημα η λειτουργία του Τμήματος στο πρωινό ωράριο και τα τακτικά εξωτερικά ιατρεία θα συνεχιστούν κανονικά. Τα επείγοντα γυναικολογικά περιστατικά θα εξυπηρετούνται από τα αντίστοιχα τμήματα των όμορων νοσοκομείων Γιαννιτσών και Έδεσσας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







