“Πλατεία Συντάγματος, απόγευμα Παρασκευής 12 Φεβρουαρίου, με τους αγρότες της Νάουσας. Η συμπαράσταση μου προς αυτούς δεν έχει κομματική χρώμα. Το ίδιο έκανα και επί συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.Τα προβλήματα των αγροτών, που αποτελούν τον μοναδικό πλέον οικονομικό-εξαγωγικό πνεύμονα της χώρας μας, είναι τεράστια”. Αυτά αναφέρει στο προφίλ του στο facebook ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Καλαϊτζίδης,έχοντας στο πλευρό του αγρότες του “Μαρίνου Αντύπα”. Οι, όποιες, πολιτικές διαφορές, μπαίνουν στην άκρη, όταν υπάρχει ένας κοινός στόχος, να μην καταστραφεί η αγροτιά, από την φορολογική λαίλαπα.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







