Την ετήσια βασιλόπιτά τους έκοψαν το απόγευμα της Δευτέρας στο ουζερί «Μαρμίτα», με τους εξαιρετικούς μεζέδες και το ωραίο περιβάλλον, οι εργαζόμενοι στη διεύθυνση Οικονομικών υπηρεσιών του δήμου Βέροιας, παρουσία του διευθυντή τους Πέτρου Δαούλα και του αρμόδιου αντιδημάρχου Στέλιου Ασλάνογλου. Ευχή όλων το 2016 να είναι μια καλύτερη χρονιά από το 2015 για τους δήμους, ώστε και έργα να γίνονται στον τόπο, αλλά και… να μπορούν να πηγαίνουν όλοι πιο συχνά στη «Μαρμίτα»!

Ψηφίζεται στη Βουλή η νέα ρύθμιση του νόμου Κατσέλη – Οφέλη για πάνω από 100.000 δανειολήπτες
Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, που κατατέθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης ανοίγοντας το δρόμο για την καθολική εφαρμογή της







