Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Δράσεις του ΣΔΕ Νάουσας

Την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου, οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία ομιλία για την ανακύκλωση από το Διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Νάουσας, τον κ. Νίκο Κύρου, στο χώρο του σχολείου. Αναλύθηκε διεξοδικά το θέμα της ανακύκλωσης, των ανακυκλώσιμων υλικών καθώς και της σχετικής ειδικής νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κύρου για την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του.

Στη συνέχεια οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτές του Σ.Δ.Ε. Νάουσας μετέβησαν στο κτίριο « Βέτλανς », όπου παρακολούθησαν το μονόπρακτο θεατρικό έργο: « Μάρτυς μου ο Θεός » με τον ηθοποιό κ. Ιωσήφ Ιωσηφίδη, το οποίο παίζεται εδώ και δύο χρόνια στην Αθήνα. Το ΣΔΕ Νάουσας ευχαριστεί τον κ. Ιωσηφίδη για την ωραία παράσταση και για την προσωπική επαφή και  συζήτηση που είχε με τους εκπαιδευόμενους του σχολείου.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]