Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Γιατρούς για τη χειρουργική κλινική της μονάδας Βέροιας αναζητεί ο διοικητής της 3ης ΥΠΕ. Διαμαρτυρία εργαζομένων στη Νάουσα

Το θέμα της χειρουργικής κλινικής του νοσοκομείου Βέροιας και η εν γένει λειτουργία των μονάδων υγείας στην Ημαθία τίθεται αυτή την ώρα στη συνεδρίαση του δ.σ. του νοσοκομείου Ημαθίας (ξεκίνησε το μεσημέρι), παρουσία του διοικητή της 3ης ΥΠΕ Κ. Μακεδονίας Γιώργου Κύρκου. Κατά πληροφορίες μας ο διοικητής θα προσπαθήσει να βρει λύση στις ελλείψεις της μονάδας Βέροιας από άλλες μονάδες, όχι πάντως από τη μονάδα Νάουσας, όπως αναφέρει σχετική πρόταση των γιατρών της χειρουργικής Βέροιας.

Στις 11 το πρωί οι εργαζόμενοι της μονάδας Νάουσας έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας στον αύλειο χώρο της μονάδας, ζητώντας ακριβώς τη μη υποβάθμιση της χειρουργικής Νάουσας με μείωση των εφημεριών.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]