Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Με δωρεάν αστικό η μετακίνηση των δικαιούχων της επισιτιστικής στην πρώην ΕΑΣ Βέροιας Τρίτη και Τετάρτη μετά από συνεργασία Κώστα Καλαϊτζίδη και Παύλου Παυλίδη

Θετικά ανταποκρίθηκε ο πρόεδρος των αστικών ΚΤΕΛ Βέροιας Παύλος Παυλίδης στο αίτημα του αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καλαϊτζίδη για τη δωρεάν διάθεση αστικού λεωφορείου, το οποίο θα μεταφέρει τους ωφελούμενους της επισιτιστικής βοήθειας στον χώρο των εγκαταστάσεων της πρώην ΕΑΣ Βέροιας. Το λεωφορείο θα ξεκινήσει την Τρίτη 26 Ιανουαρίου στις 11 το πρωί, από το σταθμαρχείο των αστικών ΚΤΕΛ Βέροιας προς τον χώρο διανομής της επισιτιστικής βοήθειας, με ώρα επιστροφής στις 12 το μεσημέρι.

Αντίστοιχα την Τετάρτη η ώρα αναχώρησης είναι 9 το πρωί και επιστροφής 10 το πρωί.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο των αστικών ΚΤΕΛ Ημαθίας κ. Παύλο Παυλίδη για την άμεση ανταπόκρισή του και τη διαχρονική ευαισθησία που αποδεικνύει, όσες φορές του ζητήθηκε, στην κάλυψη κοινωνικών αναγκών ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων συμπολιτών μας» τονίζει, σε ευχαριστήριο δήλωση του ο αντιπεριφερειάρχης.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]