“Στου Θωμά” την ταβέρνα γλέντησαν οι δικηγόροι της Ημαθίας (παράρτημα…Νάουσας, όπως,ευστόχως μας δήλωσε ο πρόεδρος και φίλος Δημήτρης Ζυγουλιάνος !), μετά την κοπή της βασιλόπιτας του, στο ειρηνοδικείο της πόλης, με τυχερό τον Ευριπίδη Κελεμουρίδη! Δείτε φωτογραφίες και video από το γλέντι, με τον Βασίλη Τζώρτζη να διαπρέπει και στο τραγούδι, δίπλα σε Βαρούδη, Πέιο και Παπαδόπουλο. Και του χρόνου με υγεία σε όλους τους φίλους, τις οικογένειες τους.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







