Την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου οι λιλιπούτειοι μαθητές της Ειρηνούπολης με τη βοήθεια της δασκάλας τους Αναστασίας Σεπιτάνου έφτιαξαν βασιλόπιτα στον παιδικό σταθμό. Τα νήπια με πολύ ενθουσιασμό εξάσκησαν για μία ακόμη φορά το ταλέντο τους στη ζαχαροπλαστική και το αποτέλεσμα τα αντάμειψε με το γευστικότατο γλυκό που κόψανε την επόμενη μέρα. Το φλουρί της βασιλόπιτας έτυχε η μικρή Ελένη Μαρία Αθανασίου .

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





