Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας ενημερώνει ότι μετά τον διορισμό της νέας αγγειοχειρουργού κ. Μαρίας Ταχτσή, θα λειτουργήσει Εξωτερικό Ιατρείο Αγγειοχειρουργικής στη Μονάδα Βέροιας κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή και από 9.00 π.μ. έως και 13.00. Το ιατρείο θα πραγματοποιείται στον χώρο του εξωτερικού ιατρείου του Γαστρεντερολογικού Τμήματος. Για ραντεβού μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλ. 2331351400.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







