Καταβλήθηκε την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου από την Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης (ΕΒΖ) το 20% των οφειλομένων στους τευτλοπαραγωγούς, όπως δήλωσε στον ΑγροΤύπο ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Γιαννακίδης. Όπως διευκρίνισε «καταβάλλονται προσπάθειες για καταβολή των υπόλοιπων, τουλάχιστον του μεγαλύτερου μέρους, μέσα στον Ιανουάριο» (γύρω στις 15 Ιανουαρίου κατά πληροφορίες).

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







