Με πρωτοχρονιάτικα κάλαντα και δώρα επισκέφθηκε ανήμερα της Πρωτοχρονιάς το νοσοκομείο Βέροιας ο Μητροπολίτης κ. Παντελεήμων, όπου ευχήθηκε στους ασθενείς, στους γιατρούς και στους εργαζόμενους. Τον σεβασμιότατο συνόδευσε ο αρχιμ. Διονύσιος Ανθόπουλος με μία ομάδα νέων από τις κατηχητικές συνάξεις Αλεξάνδρειας.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





