Τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα έψαλλαν στον αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Κώστα Καλαϊτζίδη, παρουσία των περιφερειακών του συμβούλων κ.Νίκης Καρατζιούλα και κ.Θεόφιλου Τεληγιαννίδη, το πρωί της Πέμπτης 31ης Δεκεμβρίου, χορωδία της ΙΜΠ, η Φιλαρμονική του δήμου Βέροιας και φυσικά πολλά μικρά παιδιά. «Εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει στον τόπο μας ηθική και οικονομική ανάταση. Χρόνια πολλά με ενότητα και ομόνοια», τονίζει σε μήνυμα του ο κ. αντιπεριφερειάρχης.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







