Από την Ημαθία οι τρεις κυβερνητικοί βουλευτές Φρόσω Καρασαρλίδου, Γιώργος Ουρσουζίδης και Χρήστος Αντωνίου, όπως και ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ο οποίος ήταν και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος), ψήφισαν «ΝΑΙ» για το σύμφωνο συμβίωσης στη Βουλή. Σε αντίθεση με τον Απόστολο Βεσυρόπουλο της Ν.Δ. ο οποίος ψήφισε «ΟΧΙ» επί της αρχής.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







