Τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα έψαλλαν την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, στον αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Κώστα Καλαϊτζίδη, ο σύλλογος Μικρασιατών Ημαθίας, το «Ωδείο Ναούσης», τα παιδιά του «Υφαδιού» Νάουσας και οι μαθητές του 3ου δημοτικού σχολείου Βέροιας. Ο κ. αντιπεριφερειάρχης ευχήθηκε σε όλους υγεία, προκοπή και δύναμη, με την βοήθεια του νεογέννητου Χριστού, που τόσο απαραίτητη είναι στις δύσκολες εποχές που διάγει η χώρα μας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







