Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αγιασμός του Προσκυνηταρίου στο Νοσοκομείο Βέροιας

Την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου στον εξωτερικό χώρο του Δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης  (Δ.Ι.Ε.Κ.) Βοηθών Νοσηλευτικής του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας (Μονάδα Βέροιας) τελέστηκε Αγιασμός του Προσκυνηταρίου, εις τιμήν του Αγίου ενδόξου Ιερομάρτυρος Κοσμά του Αιτωλού από τον εκπρόσωπο του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Βεροίας, Αρχιμανδρίτη Πατέρα Ναθαναήλ Καραγεργό, παρουσία της Διοικήτριας του Γ.Ν. Ημαθίας κ. Μπούρτσου Αναστασίας, της Διευθύντριας του Δ.Ι.Ε.Κ. κ. Γεωργιτζίκη Δέσποινας, της Διευθύντριας της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας της Μονάδας Βέροιας κ. Παπαϊωάννου Μαρίας, των εκπαιδευτριών και μαθητών  του Δ.Ι.Ε.Κ.. Το προσκυνητάριο είναι μια ευγενική δωρεά της Διευθύντριας του Δ.Ι.Ε.Κ. κ. Γεωργιτζίκη Δέσποινας.

Η Διοικήτρια ευχαρίστησε τη Διευθύντρια της Σχολής για την ευγενική δωρεά της και τη συγχάρηκε για το έργο που προσφέρει μαζί με τις εκπαιδεύτριες  για την εκπαίδευση των μαθητών στο λειτούργημα του νοσηλευτή. Επίσης ευχαρίστησε όλα τα στελέχη και το προσωπικό των Μονάδων Βέροιας και Νάουσας για την άριστη συνεργασία και τους ευχήθηκε καλή συνέχεια στην άσκηση των καθηκόντων τους στον ευαίσθητο χώρο της υγείας, δεδομένου ότι  ήταν και η τελευταία μέρα στα καθήκοντά της ως Διοικήτρια. Τέλος ευχήθηκε εν όψει και των εορτών σε όλους τους παρευρισκομένους αλλά και σε όλους τους πολίτες της Ημαθίας να έχουν πάντα υγεία και χρόνια πολλά.

Η Διευθύντρια της Σχολής ευχαρίστησε τον εκπρόσωπο του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Βεροίας, Αρχιμανδρίτη Πατέρα Ναθαναήλ Καραγεργό, για τις δεήσεις του υπέρ των εκπαιδευτών και καταρτιζομένων του ΔΙΕΚ και όλων των παρευρισκόμενων κατά τον Αγιασμό του Προσκυνηταρίου. Επίσης ιδιαιτέρως ευχαρίστησε την κ. Διοικήτρια του Γ.Ν. Ημαθίας για την υποστηρικτική και αποτελεσματική συμβολή της στα εκπαιδευτικά θέματα της σχολής, καθώς επίσης και για την πολύπλευρη και γόνιμη συνεργασία, η οποία επισφραγίστηκε  μέσα στο χαρούμενο και γιορτινό κλίμα της  τελετής. 

Επιπρόσθετα όλοι μαζί, εκπαιδευτές και καταρτιζόμενοι, ευχαρίστησαν την κ. Μπούρτσου  για τις εγκάρδιες ευχές της για την πρόοδο και καρποφορία τους, τόσο σε προσωπικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο και ευχήθηκαν ο Κύριος και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, των οποίων επικαλέσθηκαν την  χάρη και βοήθεια, να εισακούσει  τις ευχές της και να της ανταποδώσει εκατονταπλάσια.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]