Υπογράφηκε η εξαγορά του διατηρητέου κτιρίου επί της οδού Βενιζέλου από την Τράπεζα Πειραιώς. Όπως αλιεύουμε από το προσωπικό ιστολόγιο του δημάρχου Νίκου Κουτσογιάννης η εξαγορά γίνεται με μηδενικό κόστος για τον Δήμο. “Ένα στολίδι της αρχιτεκτονικής κατέστη περιουσία του λαού της Νάουσας. Σήμερα ολοκληρώθηκε επιτυχώς μια ακόμη προσπάθεια για να διαφυλάξουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά. Στόχος μας η αξιοποίηση του κτιρίου ως Κέντρου Τουριστικής Πληροφόρησης και Προβολής Τοπικών Προϊόντων. Συνεχίζουμε με συνέπεια, μεθοδικότητα και αποτελεσματικότητα τον σχεδιασμό μας για την αξιοποίηση του αρχιτεκτονικού πλούτου της πόλης μας. Επόμενος σταθμός η αξιοποίηση του βιομηχανικού συγκροτήματος Λόγγου – Τουρπάλη ως διοικητικού κέντρου”, αναφέρει στο σχόλιό του ο δήμαρχος.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







