Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Θωμάς Αγγελίνας: “Ηταν το μεγαλύτερο αγροτικό συλλαλητήριο των τελευταίων 40 χρόνων”

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη στο Σύνταγμα το Πανελλήνιο Αγροτικό συλλαλητήριο των αγροτων 

Ενάντια στα μετρα που θέλει να περάσει το επόμενο διάστημα η σημερινή κυβέρνηση .

 Για πρωτη φορά ο πρωτογενής τομεας  (αγρόρες κτηνοτρόφοι αλιείς ) από ολη την χώρα συμμετέχουν από κοινού

Σε ένα συλλαλητήριο  ενωμένοι και αποφασισμένοι  να διαδηλώσουν ενάντια στα κοινά για ολους δυσβάστακα μέτρα .

Στην διαδήλωση συμετείχαν και αγρότες από τον Δήμο Βέροιας με μεγάλη συμμετοχή  που πρωτοστάτησαν στο συλλαλητήριο 

Βρωντοφωνάζοντας ότι τα μέτρα είναι αδικα και θα διαλύσουν  τον αγροτικό τομέα .

Στην διάρκεια της διαδήλωσης διαβάστηκε ψήφισμα το οποιο εγκρίθηκε από ολους τους αγρότες  για να σταλεί από την αντιπροσωπεία 

Της συντονιστικής επιτροπής στην Βουλή .

Στο ψήφισμα εκτός από το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ που προτάθηκε αναφέρθηκε και στην ιδιοεργασία  και στην εργασία των μελων 

Της οικογένειας να λογίζονται στα εξοδα της εκμετάλευσης .Επισης να δημιουργηθεί  και μια νέα ασφαλιστική κατηγορία πέραν των επτά 

Η οποία θα καλύπτει τους φτωχους αγρότες και κτηνοτρόφους .Να ασφαλιστουν ολοι οι οικονομικοι μετανάστες που δουλέυουν ολο το χρονο 

Για να ενισχυθεί ο ΟΓΑ , επισης καμμιά αυξηση στις ασφαλιστικές εισφορές και αλλα διάφορα αιτήματα .  

Αν εφαρμοστουν τα μέτρα θα φέρουν την ισοπέδωση  και τον αφανισμό των αγροτών με δυσάρεστες συνέπειες στις τοπικές κοινωνίες   

Καθως και στην οικονομία της χώρας .Ο αγώνας των αγροτών συνεχίζεται  και ότι δεν είναι διατιθεμένοι να κανουν ουτε ένα βήμα πίσω 

Ηταν το μήνυμα του συλλαλητηρίου που ηταν το μεγαλύτερο Αγροτικό Συλλαλητήριο των τελευταίων σαράντα χρόνων .

 

ΦΙΛΙΚΟΥΣ 

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

 ΑΓΓΕΛΙΝΑΣ ΘΩΜΑΣ

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ 

ΑΠΟΘΗΚΗΣ – 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

 ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ Α.Ε

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]