Σημαντική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου Ημαθίας επιτυγχάνεται με τον διορισμό νέας αγγειοχειρουργού Μαρίας Ταχτσή (επιμελήτρια β΄) στη μονάδα Βέροιας. Η ορκωμοσία της γιατρού, που ήδη ανέλαβε καθήκοντα, έγινε παρουσία της διοικήτριας Αναστασίας Μπούρτσου και του διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας Λεωνίδα Παπαζήση.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







