Πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Βέροιας και στάση έξω από τα γραφεία β΄βάθμιας εκπαίδευσης έκαναν πριν από λίγη ώρα μαθητές του μουσικού σχολείου Βέροιας, συνοδευόμενοι από γονείς τους. Οι μαθητές διαμαρτύρονται για την έλλειψη καθηγητών στο σχολείο τους, την έλλειψη χώρου στέγασης που αναγκάζει το σχολείο να δέχεται κάθε χρόνο μόνο 24 παιδιά, για τη μη δωρεάν μετακίνησή τους με αστικά, καθώς και την υποχρέωσή τους να αγοράζουν τα μουσικά βιβλία τους.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







