Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Εκθέτουν το… 4ο μνημόνιο οι καθηγητές μουσικής της ΚΕΠΑ

Το εργασιακό τους πρόβλημα που προέκυψε με τη διοίκηση της ΚΕΠΑ θα εκθέσουν τη Δευτέρα στους δημοσιογράφους οι καθηγητές του δημοτικού ωδείου της Βέροιας,  στο καφέ SOCIAL Εληάς. «Στη σύμβαση που προτείνεται για να υπογράψουμε προκύπτει μείωση 25% στο ωρομίσθιο επειδή γίνεται η αναγωγή του στις 40 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας και όχι στις 30 όπως ίσχυε ως σήμερα», αναφέρει στη σχετική πρόσκληση ο πρόεδρος των καθηγητών Θανάσης Ρεπάνης.

 

 

Θυμίζουμε ότι την ίδια μέρα το θέμα θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]