Τη φωτογραφία ποστάρισε στο προφίλ του στο φατσοβιβλίο ο φίλος Γιάννης Νέστορας, επισημαίνοντας ότι αφού δεν βγαίνει ο κόσμος να ψωνίσει (βγήκαν τα πρόβατα προσθέτουμε εμείς). Πάντως η φωτογραφία με τον συμπαθή αμνό μπορεί να έχει και άλλες, συμβολικές, αναφορές. Ότι τα μνημόνια μας κάνανε πρόβατα και τρώμε συνεχώς κουτόχορτο από δεξιές, κεντρώες και προσφάτως αριστερές (ο Μαρξ να τις κάνει!) κυβερνήσεις. Η παλιά λαϊκή ρήση “έχει ζώα ο κάμπος” μάλλον ανηφορίζει και γίνεται “έχει ζώα η Νάουσα” πλέον!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







