Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Προωθείται το αίτημα των εργαζομένων της ΕΤΑ για ένταξή τους στον δήμο. Συνάντηση Καρασαρλίδου με τον γ.γ. υπουργείου Εσωτερικών

Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών κ. Πουλάκη είχε το πρωί της Τετάρτης η βουλευτής Φρόσω Καρασαρλίδου σχετικά με την ένταξη των εργαζομένων της ΕΤΑ ΑΕ του Δήμου Νάουσας (πρώην ΔΕΤ) στον δήμο, θέμα που είχε προωθήσει η ίδια και στη διάρκεια της θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της βουλευτή, στη συνάντηση, που ήταν παρόντες και εκπρόσωποι των εργαζομένων, συζητήθηκε ο τρόπος ένταξης των εργαζομένων στον Δήμο και κυρίως το ζήτημα της μισθοδοσίας τους. Ο κ. Πουλάκης στάθηκε θετικός στο αίτημα για ένταξη των εργαζομένων στο δήμο, ζήτησε όμως να το εξετάσει πρώτα με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και με τη Νομική Υπηρεσία του υπουργείου λόγω του πρόσθετου δημοσιονομικού κόστους που απαιτείται. Τόνισε πάντως ότι το υπουργείο Εσωτερικών θα κάνει το καλύτερο δυνατόν για να λυθεί το θέμα και ότι δρομολογείται σχετική ρύθμιση προς ψήφιση σε επόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών.

Θυμίζουμε ότι για το ίδιο θέμα ενημέρωσε την περασμένη Δευτέρα το δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, ως αποτέλεσμα συνάντησής του με τον υπουργό Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή την περασμένη εβδομάδα και της συνεργασίας που είχαν σχετικά με τη σύνταξη τροπολογίας που καλύπτει το προσωπικό της ΕΤΑ και της αντίστοιχης επιχείρησης καταρρακτών του δήμου Έδεσσας. Για την πολύ θετική αυτή εξέλιξη αυτή ο δήμαρχος ενημέρωσε την Τρίτη τους τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ζητώντας τη βοήθειά τους για την προώθηση και ψήφιση της τροπολογίας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]