Τη μεταφορά των εργαζομένων της πρώην ΤΑΒ στον δήμο ψήφισε ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας, μετά από την εισήγηση του δημάρχου Νίκου Κουτσογιάννη. Από την πλευρά του ο κ. Καραμπατζός σχολίασε ότι ανοίγει ο δρόμος για τους εργαζόμενους της ΕΤΑ. «Κάναμε κι εμείς προσπάθειες το 2012 για τους εργαζόμενους, αλλά δεν υπήρχε το νομοθετικό πλαίσιο», τόνισε ο τέως δήμαρχος.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







