Θερμά χειροκροτήματα και θετικά σχόλια απέσπασε η παρουσία του δημάρχου Νάουσας κ.Νίκου Κουτσογιάννη στα ελευθέρια της Αλεξάνδρειας, σήμερα Κυριακή. Ο κ.Κουτσογιάννης, ο οποίος παρέστη την Παρασκευή και στα ελευθέρια της Βέροιας, είναι ο πρώτος Ναουσαίος δήμαρχος που “ξεφεύγει” από τα όρια του δήμου του, σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων με τους ομολόγους του σε όλη την Ημαθία. Εξ ου και οι συνεχείς επαφές που υπάρχουν μεταξύ Βοργιαζίδη, Κουτσογιάννη και Γκυρίνη στην λογική του ρητού “ισχύς εν τη ενώσει”!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







