Στις εγκαταστάσεις του Αγίου Δημητρίου Χαρίεσσας τελέστηκε την Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015 η έναρξη της νέας χορευτικής χρονιάς με τον αγιασμό που πραγματοποιήθηκε από τον Πατήρ Χρήστο .. Ευχές για καλή χορευτική και σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά εξέφρασαν η αντιδήμαρχος κυρία Πασχούλα Χρυσούλα ο αντιδήμαρχος κύριος Δάγγας Στέλιος ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Χαρίεσσας κύριος Σιδηρόπουλος Δημήτρης και ο πρόεδρος του συλλόγου κύριος Προύντσης Σωτήρης .. Αμέσως μετά την σεμνή τελετή του αγιασμόυ ακολούθησε γλέντι για όλους τους παρευρισκόμενους … !!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







