Στην ταβέρνα “στου Θωμά” συναντήσαμε σήμερα Πέμπτη το απόγευμα την καταξιωμένη δημοσιογράφο Ίνα Ταράντου, η οποία μας ταξίδεψε τα τελευταία χρόνια στη φροντισμένη εκπομπή της “Στου νερού τα παραμύθια”. Η Ίνα ήταν με μεγάλη παρέα, ενώ μεταξύ των συνδαιτυμόνων και ένας Ναουσαίος με τον οποίο ετοιμάζουν μια μεγάλη παραγωγή γευσιγνωσίας! Ποιος, που, πότε, θα το μάθετε αύριο!

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







