Καλή… σχολική χρονιά ευχήθηκε στο σώμα του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο πρόεδρος του κ. Απόστολος Αποστόλου, στη πρώτη συνεδρίαση της δεύτερης χρονιάς του “Κοινού Τόπου” στην αρχή του δήμου. Τελικά μάλλον οι δημοτικοί σύμβουλοι αποδείχθηκαν… άτακτοι μαθητές πρόεδρε, αφού δεν έλειψαν οι λεκτικές εντάσεις!

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







