Παράπονα μας εξέφρασαν περίοικοι της οδού Κωνσταντινίδη για τον γεμάτο σκουπίδια κάδο απορριμμάτων. Τα μεταφέρουμε στη δημοτική αρχή. Οριστική λύση θα υπάρξει σίγουρα με την τοποθέτηση των υπογείων κάδων σε όλο το ιστορικό κέντρο της πόλης, που σχεδίασε ο δήμαρχος κ.Κουτσογιάννης.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







