Τον δήμαρχο Βέροιας εκπροσώπησε στις εκδηλώσεις για τα 70χρονα της UNESCO, ο αντιδήμαρχος παιδείας και πρόεδρος της ΚΕΠΑ κ.Γιώργος Σοφιανίδης, τον οποίο βλέπουμε να απολαμβάνει το καφεδάκι του, μετά το πέρας τους, με τον κ.Απόστολο Εμμανουηλίδη. Δυστυχώς ο ηλεκτρονικός…δαίμων (μάλλον…ναουσαίικης καταγωγής!) παρέλειψε την αναφορά του στο ρεπορτάζ μας. Το επανορθώνουμε για να μην φάμε…ξύλο από τον Κώστα Βοργιαζίδη!

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







