Τις φωτογραφίες μας τις έστειλε ο αγαπητός φίλος Αλέξανδρος. Χαρακτηριστικό δείγμα βαρβαρικού νεοελληνισμού, ο οποίος αδιαφορεί για έννοιες όπως πολιτισμός, καθαριότητα, ευπρέπεια, φιλότιμο. Για το αίσχος αυτό φυσικά δεν ευθύνεται καμιά δημοτική αρχή. Είναι θέμα παιδείας που σίγουρα δεν διαθέτουν όσοι καταστρέφουν με αυτό το σκουπιδαριό μοναδικά μέρη της Νάουσας, όπως το εξωκλήσι και ο περιβάλλων χώρος της Αγίας Τριάδας, δίπλα στις μαθητικές κατασκηνώσεις. Ντροπή και όνειδος για τα όσα βλέπουμε.Περιμένουμε όσοι γνωρίζουν τους δράστες όλων αυτών των αθλιοτήτων να τους καταγγείλουν αρμοδίως. Δεν πάει άλλο.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







