Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Βέροιας – Ημαθίας «ΑΓΙΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ» ευχαριστεί θερμά τον Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη Κωνσταντίνο που με την ευαισθησία που τον διακρίνει, χάρισε στιγμές χαράς στα μέλη μας προσφέροντας την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015, ένα λεωφορείο για ημερήσια προσκυνηματική και ψυχαγωγική εκδρομή στην Ιερά Μονή Αγίου Διονυσίου Ολύμπου και στο Λιτόχωρο Πιερίας.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







