Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη υποδοχή των συνέδρων της διημερίδας της παθολογικής κλινικής του νοσοκομείου Βέροιας την Παρασκευή στο Αιγές, από ένα τραπέζι με τα προϊόντα της Ημαθίας. Νεκταρίνια, ροδάκινα, κεράσια και βερίκοκα, προσφορά των ψυγείων Καραγιαννίδη από το Αγγελοχώρι, αλλά και κομπόστες της ΑΛΜΜΕ, περίμεναν τους συνέδρους με την είσοδό τους στον χώρο της ημερίδας. Και φυσικά έγιναν όλα ανάρπαστα!

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







