Την Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015, οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας, επισκέφτηκαν τον Άγιο Νικόλαο και είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο πάρκο, να θαυμάσουν τις πηγές και να έρθουν σε επαφή με τη φύση.

«ΛΒ´ Παύλεια»: Πανηγυρική έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου
Το πρωί της Παρασκευής, 26ης Ιουνίου, στον Χώρο Τεχνών του Δήμου Βεροίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών του 32ου Διεθνούς







