Με περίπου 200 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή η 2η Φιλική Enduro Βόλτα Βερμίου. Η εκκίνηση της απολαυστικής διαδρομής των 70 χιλιομέτρων μέσα στο καταπράσινο Βέρμιο και ο τερματισμός έγιναν στην Πίστα Τριποτάμου.
Με περίπου 200 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή η 2η Φιλική Enduro Βόλτα Βερμίου. Η εκκίνηση της απολαυστικής διαδρομής των 70 χιλιομέτρων μέσα στο καταπράσινο Βέρμιο και ο τερματισμός έγιναν στην Πίστα Τριποτάμου.

Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΡΩΜΙΟΣ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους αθλητές Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη

Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,