Μαζί παρακολούθησαν την περιφορά του Επιταφίου του ιερού ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Αλεξάνδρεια Απόστολος Βεσυρόπουλος και Παναγιώτης Γκυρίνης, με άριστη συνεργασία μέχρι τώρα. Με τον δήμαρχο να σημειώνει στο προσωπικό του ιστολόγιο: “Το Θείο δράμα κορυφώθηκε. Όλοι όσοι είμαστε στην εκκλησία το νιώσαμε. Σειρά έχει η Ανάσταση του Κυρίου…”

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







