Ευχές για Καλή Ανάσταση αντάλλαξαν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βέροιας Τηλέμαχος Χατζηαθανασίου με τη Διοίκηση και το Προσωπικό του Νοσοκομείου Ημαθίας-Μονάδα Βέροιας τη Μ. Τετάρτη σε επίσκεψη του στο Νοσοκομείο. Παράλληλα συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη λειτουργία και ενίσχυση του νοσοκομείου, δεδομένου και του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος του κ. Χατζηαθανασίου ως πρώην στέλεχος και πρώην Διευθυντή του Χειρουργικού Τμήματος της Μονάδας Βέροιας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







