Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Η εβδομάδα των… παθών για το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Στις 11 το πρωί της Κυριακής των Βαΐων η έκτακτη συνεδρίαση!

Για τις 11 το πρωί της Κυριακής των Βαίων μετατέθηκε τελικά, αντί του μεσημεριού της Παρασκευής, η έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Νάουσας, με μοναδικό θέμα τη συζήτηση για την πορεία της ΕΤΑ Α.Ε (τέως ΔΕΤ) της δημοτικής επιχείρησης που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο “Βέρμιον” του Αγίου Νικολάου, η κατάσταση της οποίας είναι ιδιαίτερα κρίσιμη, ενώ 13 από τους 30 εργαζομένους της έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας. Εβδομάδα των Παθών λοιπόν και για το δημοτικό συμβούλιο, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η αντίδραση του δημάρχου κ. Κουτσογιάννη, στα όσα του καταλόγισε με επιστολή του ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης του κ. Μπίλης!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]