Αύριο Παρασκευή 20 Μαρτίου, στις 5 το απόγευμα θα τελεστούν από τον π.Ιωάννη Παπαλιάγκα, οι Δ΄Χαιρετισμοί προς την Υπεραγία Θεοτόκο,στο Ιερό Παρεκκλήσιο Αγίας Τριάδας, του Νοσοκομείου Νάουσας. Είναι ευκαιρία για τους πιστούς να παρακολουθήσουν τους χαιρετισμούς, αλλά και να προσευχηθούν για τους αρρώστους του Νοσοκομείου μας, τους οποίους πιστά διακονεί καθημερινά ο π. Ιωάννης.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







