Καραμπινάτη κόκκινη κάρτα στον τερματοφύλακα της Νάουσας Σταματέλο έπρεπε να δώσει ο διαιτητής του τελικού κυπέλλου της ΕΠΣΗ Αλεξάνδρειας-Νάουσας κ. Στέφανος Μαντάκης, όταν ανέτρεψε τον επιθετικό του ΠΑΟΚ στη μικρή περιοχή, όντας ο τελευταίος παίκτης. Αντ΄αυτού του έδωσε κίτρινη κάρτα, ενώ μετά την επιτυχή εκτέλεση του πέναλτι και το 1-0 ο κ.Μαντάκης “διόρθωσε” το λάθος του δίνοντας και δεύτερη κίτρινη στον Σταματέλο, ο οποίος προσπάθησε να πάρει την μπάλα από παίκτη της αντιπάλου. Το διπλό του… φάουλ ο κ.Μαντάκης το διόρθωσε χαρίζοντας το μετάλλιο του στον καλύτερο φίλαθλο της Νάουσας, τον Θοδωρή Τριανταφύλλου! Μπράβο Στέφανε.

Α.Π.Σ. ΡΩΜΙΟΣ: Συγχαρητήρια στους Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη απονομή της Μαύρης Ζώνης 1ου Dan Jiu Jitsu
Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΡΩΜΙΟΣ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους αθλητές Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη







