Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Κάτι πρέπει να γίνει

Η απόλυτη ασυδοσία των οδηγών στην οδό Μητροπόλεως της Βέροιας συνεχίζεται, ελλείψει δημοτικής αστυνομίας. Η Τροχαία κάνει ό,τι μπορεί, αλλά με λίγους άνδρες και σε πολλά σημεία του νομού όπου πρέπει να βρίσκεται, η εποπτεία στη Μητροπόλεως επόμενο είναι να χαλαρώνει. Καθημερινό πλέον το μποτιλιάρισμα εξαιτίας κάποιου οδηγού που άφησε διπλοπαρκαρισμένο το αυτοκίνητό του για να πληρώσει κάποιο λογαριασμό ή για σύντομα ψώνια. Οι διαμαρτυρίες αναπόφευκτες. Αλλά κυρίως η εικόνα που δημιουργείται δεν είναι και η καλύτερη για την πόλη.

Σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει με την Μητροπόλεως. Τι όμως;

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου

Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]