Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Λαμπρός ο εορτασμός της Κυριακής της Ορθοδοξίας και της έναρξης της επανάστασης στον Άγιο Δημήτριο Νάουσας,χωρίς παρουσίες κυβερνητικών βουλευτών!Φωτορεπορτάζ και video

Λαμπρός ήταν ο εορτασμός της Κυριακής της Ορθοδοξίας και της αναστύλωσης των Ιερών Εικόνων και της έναρξης της επανάστασης της Νάουσας, την ίδια μέρα, τον Φεβρουάριο του 1822. Το πρωί στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου (Μητροπολιτικό όταν κηρύχθηκε η επανάσταση) τελέστηκε Θεία Λειτουργία και Δοξολογία, προεξάρχοντος Αρχιερατικού Επιτρόπου Νάουσας και Περιφερείας, τΠανοσιολογιοτάτου Αρχιμανδρίτη π.Ιωακείμ ( ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.Παντελεήμονας απουσίασε λόγω των καθηκόντων του στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος). Παραβρέθηκαν ο βουλευτής ΝΔ κ.Βεσυρόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας κ.Καλαϊτζίδης, ο δήμαρχος Νάουσας κ.Κουτσογιάννης, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Νάουσας Αντισυνταγματάρχης(ΠΖ) κ.Παπαδόπουλος, αντιδήμαρχοι, ο περιφερειακός σύμβουλος κ.Τεληγιαννίδης, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι των Σωμάτων Ασφαλείας και πλήθος πιστών. Με τις παραδοσιακές φορεσιές της Νάουσας και του Πόντου βρέθηκαν στην εκκλησία χορευτές και χορεύτριες του Λυκείου Ελληνίδων Νάουσας, του “Πυρσού”, της “Αράπιτσας” και της Ευξείνου Λέσχης Ποντίων Νάουσας.  Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας έγινε εντός του Ναού η λιτάνευση των Ιερών Εικόνων, σε ανάμνηση του τέλους της αιρετικής εικονομαχίας και της αναστύλωσης τους το 843 από την Αυτοκράτειρα Θεοδώρα, ενώ ο π.Ιωακείμ απήγγειλε το Σύμβολο της Πίστεως. Δείτε video και πλούσιο φωτορεπορτάζ. 

Υ.Γ Χαρακτηριστικό του εορτασμού η απουσία και των τριών κυβερνητικών βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, γεγονός που σχολιάστηκε έντονα!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]