Κάτω από το μηδέν είναι η θερμοκρασία τα πρωινά αυτές τις μέρες. Και όμως οι κακές νεοελληνικές συνήθειες, για τις οποίες δεν μας φταίει ούτε ο Σόιμπλε, ούτε ο Ντάισεμπλουμ, δεν κόβονται. Αδιάψευστος μάρτυρας η φωτογραφία μας από τους κεντρικούς δρόμους της Νάουσας, όπου στις 7 το πρωί και με μείον 2 βαθμούς θερμοκρασία, επαγγελματίας συνεχίζει απτόητος να… «ποτίζει» το οδόστρωμα της γειτονιάς του!Επειδή το ζήτημα άπτεται τις οδικής ασφάλειας καλό θα ήταν να επέμβει η ΕΛ.ΑΣ.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







